pervitin za volantem
rene
dobry večer.Měl jsem pul lajny jedljsem spaljsem a když jsem spočital hodiny kdy mi byla brána krev a moč tak to vychazelo přesně za24hodin po užiti pervitinu. Je vědši možnost že mi řidičak vrati .Nezlopte se že se ptam dvakrát ale poprvé jsem to špatnš napsal .Vaha90kilo ikdyž mě teda nevažili a výšku 187cm.Děkuji za odpověd

Odpověděl: Amrit Sen
René, zdravím Vás.
I po Vašem upřesnění naprosto platí vše, co Vám v odpovědi na předchozí dotaz napsal kolega Giljan. Tedy že se bude vše odvíjet od vyhodnocení výsledku Vašich testů. Případně potřebný kontakt na specializovanou bezplatnou poradnu A.N.O. už také máte.
Pokud Vám řidičák vrátí, dávejte na sebe i další účastníky větší pozor, to znamená, neřiďte radši po užití drog delší čas, než popsané hraniční termíny, popsané v tabulce detekovatelnosti u nás nejčastěji užívaných drog, který Vám posílám. Mohl byste ublížit a ohrozit na životě sebe a další lidi, způsobit i řadu dalších škod.
Přítomnost drog se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, jejich množství a kvalitě, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Pervitin
- detekce z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne
- detekce z krve 1 - 3 dny
Marihuana (THC)
- detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní
- detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní
Extáze
- detekce z moči max 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne
- detekce z krve 1 - 3 dny
Kokain
- detekce z moči do 12 - 24 h, detekce z krve do 24 h, v závislosti na intenzitě předchozího užívání
Heroin a další opiáty
- detekce z moči 2 - 3 dny, detekce z krve 1 - 2 dny, v závislosti na intenzitě předchozího užívání
Benzodiazepiny
- detekce záleží na vylučovacím poločasu - u krátce působících lze látku detekovat po několika dnech, u dlouhodobě působícího Diazepamu až 3 týdny.
Doba, po kterou lze výše uvedené drogy zjistit ze slin a potu je obdobná jako u testů ze vzorku krve.
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.