po detoxu
maxwell
mam jeden velkej problem bral jsem snad všechno od a do z všechny možne drogy ted jsem všechno vysadil už asi 15 pokus o to byt čisty .ted se mi to podařilo konečně měsic jsem si nic nepichnul ani nešňupnul ale už 12 dni nespim jsem uplně hotovy s toho jen ležim a nemužu prostě usnout tenhle problem mam od toho co jsem si přestal davat meskalin od te doby nemužu spat vůbec ani v noci ani přes den .max

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás.
Máte můj obdiv a respekt, že jste po tolika pokusech neztratil odhodlání. Rád bych jakkoli podpořil Vaše snahy vymanit se z užívání drog, proto buďme realisté. Podle všeho právě prožíváte "absťák", kromě mučivých psychických abstinenčních příznaků i fyzické, které mohou trvat i týdny. Detoxifikace je ale pouze první fází dlouhodobého procesu zvládnutí závislosti, který většinou sám o sobě, tím spíš u dlouhodobého užívání, bohužel nestačí. Proto Vám doporučuji vyhledat odbornou pomoc a o Vaší současné situaci se poradit s pracovníky služby ve Vašem okolí,  která se zabývá drogovou problematikou. Tyto služby jsou bezplatné, nezávazné a mohou být poskytovány i anonymně. Nejlépe je si předem telefonicky domluvit termín schůzky, ale ve Vašem případě bych se nerozpakoval a navštívil službu rovnou, kdykoli v provozních hodinách. Dostanete podporu, pochopení, pomoc a informace o tom, jak situaci zvládnout tak, abyste se zbytečně netrápil, doporučí Vám konkrétní kroky, které můžete podniknout k tomu, abyste měl větší šanci dlouhodobě abstinovat a dostal závislost pod kontrolu. Případně Vám pracovníci služby poskytnou kontakty na další služby a odborníky, kteří Vás mohou v úzdravném procesu, který je vždy během na delší trať, doprovodit a podpořit.
Kontakty:
Kontaktní a poradenské centrum drogové pomoci - Sociální služby města Havířov
Hřbitovní 12
736 01 Havířov-Šumbark
Telefon: +420 596 884 854
E-mail: cdp@ssmh-havirov.cz
cdp@ssmh.cz
Web: www.ssmh.cz
http://www.ssmh.cz/index.php?kategorie=27
Kontaktní centrum Renarkon Ostrava
Zengrova 69
703 00 Ostrava -Vítkovice
Telefon: +420 595 627 005
Mobil: +420 602 670 789
E-mail: kcova@renarkon.cz
Web: http://www.renarkon.cz/cs/kontaktni-centrum-ostrava/leve-menu/kontaktni-centrum-ostrava
K - centrum o. s. NET Karviná
ul. Družby 1125
735 06 Karviná - Nové město
Telefon: +420 596 316 808
Mobil: +420 737 643 314
E-mail: net.karvina@seznam.cz
Web: www.k-centrum.zde.cz
http://www.k-centrum.czweb.org/o_sdruzeni.htm
Kontaktní a poradenské centrum Renarkon Frýdek-Místek
Pionýrů 1757
738 01 Frýdek-Místek
Telefon: +420 558 628 444
Mobil: +420 606 694 244
E-mail: kcfm@renarkon.cz
Web: http://www.renarkon.cz/cs/kontaktni-centrum-frydek-mistek/leve-menu/kontaktni-centrum-frydek-mistek
Přeji Vám hodně štěstí ve všem dalším konání. Budu rád, když dáte vědět, jak si stojíte, a jestli Vám byla odpověď užitečná. Kdykoli napište, držím palce!
Amrit Sen.