Pomoc závislému
Luboš
Dobrý den, zjistil jsem že syn je uživatel drog a chci mu pomoci. Nemám zkušenosti a nechci se dopustit neodborných chyb, popřípadě zhoršení jeho situace a proto hledám odbornou pomoc nebo léčebnu,....
Díky

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
je dobře, že se hned na začátku obracíte na odbornou pomoc. Možná byste neudělal žádné fatální chyby, ale snadno byste se mohl vyčerpat spoustou neefektivních pokusů, jak situaci řešit. Neexistují ani nějaké univerzální recepty, vždy je nejlepší zvážit danou situaci individuálně, ideálně v co největším počtu zainteresovaných osob. Doporučovala bych tedy navštívit poradnu společně se synem, pokud bude chtít, a také kýmkoliv dalším, kdo s Vámi žije nebo do situace nějak zasahuje. Zde najdete kontakt na zařízení, kam se můžete telefonicky objednat ke konzultaci: http://www.wl1.cz/teplice.html.
S pozdravem
Jana Justinová