jak tohle dopadne
konečná
Zdravim,
Nepisu poprve,ale treba uz konecne naposled... Beru 14 let pervitin nitrozilne,nepomohlo nic.. Me odhodlani,lecebna,zdravotni potize,financni potize,sahnuti si na dno.. Po tom vsem jsem ,,nedopadla zas tak spatne\\\'\\\' Vdala jsem se,po tritydenni znamosti,mam vseho dostatek,drog,penez,na co si vzpomenu,ale stastna nejsem a myslim si,ze ani nebudu.. Nic me nezajima,nic nebavi,nic neumym,nic nezvladam,jsem sama sebou znechucena..
Vzdy,kdyz se zacnu radovat,prijde hned tak hnusna realita.. Nenavidim zivot,je smrt vysvobozeni?

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás.
Díky za důvěru, chápu Vaše chmury. Rád bych Vás jakkoli podpořil v pozitivnějších myšlenkách, protože mám za to, že máte šanci na radostnější vysvobození, než je smrt. Dejte si šanci, jako každý člověk máte svojí cenu, svojí nezaměnitelnou úlohu i poslání. Zkuste přijmout fakt, že jste doposud zřejmě nedělala řadu věcí bezchybně, tedy i zmiňované léčebné aktivity. Seberte zbytky odvahy a zkuste to znovu, jinak, bez opakování starých chyb. Nechte si pomoci. Pocity, které popisujete jsou velmi tíživé, věřte, že je zná a zažíval je každý uživatel drog, včetně těch, kteří už dlouhodobě abstinují, žijí spokojeně a šťastně, se všemi radostmi i starostmi, které každodenní život přináší. Vyhledejte odbornou pomoc některé služby ve Vašem okolí, které se zabývá drogovou problematikou. Dostanete podporu, pochopení a informace. To vše nezávazně, bezplatně a anonymně, budete li to Vaším přáním. Nejlépe je si s pracovníky služby předem domluvit termín schůzky. Podle všeho prožíváte krizi, takže nebude na škodu, když zařízení navštívíte rovnou, tedy co nejdříve, kdykoli v provozních hodinách. Věřte, že se Vám uleví, zároveň Vám při osobním pohovoru po podrobnějším seznámení se situací odborník doporučí konkrétní kroky, které můžete podniknout, abyste se cítila lépe, a budete li o to stát, jak ze začarovaného kruhu ven. Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rád Vám kontakty pošlu, ale rychlejší bude, když je vyhledáte pomocí návodu na stránkách naší poradny pod odkazem Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Budu rád, když dáte vědět, jak Vám je a jak si stojíte.
Přeji hodně štěstí, ať je Vám lépe, kdykoli napište.
Amrit Sen.