testy
anny
Dobrý den, mohla bych se Vás prosím zeptat, jak dlouho zůstávají stopy po drogách v těle(heroin) a popřípadě, kde zústají nejdéle..zda v krvi,potu .... Předem Vám moc děkuji za Vaši odpověď

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás.
Detekce heroinu z tělních tekutin je možná poměrně krátce, ze vzorku moči cca 2 - 3 dny po posledním užití, u vzorku krve, potu nebo slin obvykle jen do dvou dnů. Nejdéle se dá detekovat ze vzorku vlasů, nicméně to jsou testy, které se běžně neprovádějí a jsou poměrně nákladné.
Berte ovšem uvedené doby jen jako orientační informaci.Vše závisí na mnoha faktorech (zejména intenzitě předchozího užívání) a na tom, jakou metodou je vzorek testován. Od toho se také odvíjí spolehlivost testů.
Proč se na to vlastně ptáte?