toxikologicky test
Medved
Dobry den. Vite maji mi vratit ridicak a odebrali mi ho po nalizani pozitivni na amfetamin i thc. :-)
No a ted chteji opet testy na drogy.
Pervitin jsem bral tak 4x do mesice nekdy i vicero a travu kourim uz 12 let a to ze pravidelne kazdy den...
otazka: Za jak dloho muzu jit na testy?
Musi byt negativni.
A kolik stoji takovy takovy toxikologicky test?
Dekuji moc za odpoved.
Mir

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
hlavním problémem v tomto případě bude marihuana, tu je možné rozpoznat v tlních tekutinách (moči a krvi) nejdelší dobu. U tak silného kuřáka jako jste Vy klidně i přes měsíc. Pokud byste abstinoval měsíc a půl, pak už by měly být testy téměř jistě negativní. Nevím ale, jak to pro Vás bude snadné.
Cena toxikologických testů je různá podle počtu testovaných drog a také podle toho, jak vyjde první stupeň analýzy (podle toho se pak dělá další). Počítejte v řádu stokorun až jednotek tisíc.