podetoxikační procedury
gedret
dobrý den prosím vás byl jsem na detoxu a nafouklo se mi břicho mám ho samou jizvu jak se nafouklo.. slyšel jsem že se to má nějako propíchnout .. je to pravda .. děkuji za odpověd ...

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Nejspíš se vám podařilo dotaz zadat dvakrát. Pro jistotu tedy kopíruji předchozí odpověď i sem.
Dobrý den,
nikdy jsou o ničem takovém v souvislosti s detoxem neslyšela. Mohl byste mi prosím poslat bližší informace k detoxu? Kde jste byl, z jakého důvodu, co vám přesně říkali o propichování břicha? Klidně k tomu můžete použít i skrytou poznámku, díky níž bude váš dotaz dostupný pouze pracovníkům poradny a vám.
Takhle přes internet nedokáži příliš dobře posoudit, co se s vámi děje. Ale jestli se vám břicho nějak rychle nafouklo, neváhejte vyhledat lékaře!
S pozdravem,
Gabriela M.