Jak vyzrát na testování
student liška ryšavá
Rád bych se s vámi a se všemy čtenáři podělil o typ jak vyzrát na multitest z lékárny ať už doma,ve škole či v zaměstnání. Tak jako většina mích spolužáků na základce deně hulim. Mě rodiče nijak nebuzerujou,ale ve škole nás začali plošně testovat ze slin. Jakožto čtrnáctiletý nemáme žádný práva,tak jsme to vyřešily jednoduše tak,že jsme vždy pozitivní na všech 5 látek. Jak víte skrining neni nijak průkazný a krev nám deně platit nebudou,když nevypadáme nijak sjetě a jsme na vše pozitivní. Než jdem do školy tak vždy nejprve posnídáme něco s velkým množstvím máku=>opiáty,pak si kápnem na jazik ricinový olej=>MDMA,pak každý rozžvíkáme lístek Koky pravé=>kokain a Chvojníku čínského=>amfetamin a nakonec sušinu z listů,květů a semen z domácího skunku=>9THC. Někteří to praktikují i doma,takže z toho nelze vyvozovat důsledky. To samé lze uplatnit i v práci. Samozřejmě vždy musíte trvat na rozboru krve,že si to klidně zaplatíte,pokut budete pozitivní.

Odpověděl: Amrit Sen
Studente liško ryšavá, zdravím Vás.
Vidím, že máte smysl pro humor, nejspíš proto jsou Vaše informace zavádějící. Požití máku, rozžvýkání listů koky a marihuany by sice pozitivitu testu způsobit mohlo, ricinový olej však nikoli. Chvojník čínský neobsahuje žádný amfetaminový derivát, ale efedrin, ze kterého se metamfetamin vyrábí. Každopádně z opakovaně pozitivních testů na přítomnost drog by škola ze zákona musela jednat a učinit řadu opatření. Ani zaměstnavatel neprovádí testy jen tak. Z opakovaně pozitivních testů by vyvodil důsledky, které by mohly končit ztrátou zaměstnání. Navíc ve Vašem případě by byla škola povinná tato zjištění nahlásit úřadům, tedy odboru péče o dítě, případně ohlásit podezření ze spáchání protiprávního jednání, šíření omamných látek nezletilým. Náplní naší poradny je především pomoc všem, kdo jsou nějakým způsobem ohroženi drogou. Zkuste tedy prosím Vaše žertovné návody a podobně, orientovat na veselá, či jiná diskuzní fóra, kterých na internetu najdete habaděj.
Děkuji za pochopení, přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.