Marihuana
KuKu
Dobrý den je mi 17 let a pravidelně jsem hulila půl roku a ted mi mají dělat testy na drogy co z toho můžu mít za problémy mohli by mě poslat do pastáku?
Docela se bojím a nevím co mám dělat :/

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Z minimálního množství informací, nelze bohužel posoudit, do jaké míry je situace kolem případného umístění do výchovného ústavu vážná a co vše se k celé situaci vztahuje. Zda jde o opakované dlouhodobé problémy, které řeší OSPOD (Orgán sociálně-právní ochrany dětí), apod. Také netuším, kdo Vás bude testovat a z jakého důvodu...
Stejně tak netuším, kdy jste konzumovala marihuanu naposledy. THC, účinná látka marihuany je detekovatelná z tělních tekutin v těchto přibližných rozmezích:
detekce moč = 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních konzumentů, při užití občas do 14 dní)
detekce krev = do 14 dní (u občasných uživatelů cca týden)
detekce sliny = jako u krve
Doba záchytu se odvíjí především od intenzity a frekvence předešlého užívání, velikosti dávek, množství obsažených účinných látek (tedy kvalita konkrétní drogy) a na individualitě metabolismu. Dále důležitou skutečností je, že právě THC se usazuje v tucích, ze kterých se postupně uvolňuje do organismu a metabolizuje. Metabolity u běžně dostupných a používaných testů ukážou pozitivní pak výsledek. To znamená, že dotyčná testovaná osoba nemusí být přímo pod vlivem drogy, nicméně je to důkaz, že v posledních dnech byla droga konzumována.
Pokud byste chtěla, může napsat více (lze využít tvz.,,skrytá poznámka", která není součástí veřejného webu). Zobrazí se pouze pisateli po zadání svého kódu a pracovníkům poradny. Tak to zvažte.
Doporučuji se dalším konzumacím raději vyhnout. Zatím se mějte hezky, v případě potřeby znovu napište.
S pozdravem MK