Zvláštní stavy
Luccy
Dobrý den,kouřím trávu cca 5 let někdy častěji,někdy méně. Nikdy jsem neměla žádný problém. Ale poslední dobou,přibližně 2-3 měsíce,když se zhulím mi začne strašně tlouct srdce,popadá mě úzkost a panika. Nedokážu si to vysvětlit. Nevíte čím by to mohlo být způsobené? To samé s extázema,občas jsem si dala na akci jednu,dvě extáze a byla jsem naprosto v pořádku,ale poslední dobou po požití tak cca 30 min. cítím spíše únavu a nevolnost. Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
při dlouhodobém užívání halucinogenů se takové stavy poměrně často objevují. Jde obvykle v podstatě o psychickou reakci - i když se projevuje fyzickými příznaky. Jinak řečeno, pokud byste zašla k lékaři a ten by udělal všemožná somatická vyšetření, s největší pravděpodobností by nic nenašel. Jediným "lékem" je vyhnout se psychotropním látkám, především halucinogenům, nejlépe na stálo, nebo alespoň na dostatečně dlouhou dobu, než se Vaše psychika úplně stabilizuje (doporučovala bych alespoň pár měsíců). I pak hrozí dost velké riziko, že při dalším užití se to bude opakovat. Hlava Vám v podstatě dává najevo, že jí tyhle láty už nesednou.