Nechci přestat
Jola
Dobrý den,
jsem dlouholetou (více než 20 let) pravidelnou uživatelkou marihuany. Pracuji asi 10 let pouze home office, poslední rok řeším ztrátu motivací a ambicí, přestože jich přirozeně mám dost. Technické věci jsem ještě schopna někdy udělat, u kreativních naprosto selhávám. Navštívila jsem psychologa, který to nazval syndromem vyhoření. Ovšem když jsem mu řekla kolik konzumuji marihuany, odkázal mě na vás. Pochopitelně chci se sebou pracovat a vím, že musím, ovšem představa že bych se zcela vzdala jointa je pro mě dost nepředstavitelná :-(. Myslíte si, že má význam chodit do vašeho centra, pokud to ještě nemám sama srovnané v hlavě, a v marihuaně rozhodně nevidím hrozbu, spíše ji stále beru jako to dobré co mi pomáhá...
Díky a hezký den

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Jolo,
a děkuji za dotaz. Spíš bych se ptala, jestli myslíte, že by pro vás mohla mít návštěva centra nějaký smysl a případně jaký. Jestli máte jasno v tom, že marihuana je ve vašem životě to dobré, pak asi není o čem mluvit. Jestli si ale v tuhle chvíli kladete otázky - nesouvisí hulení s tím, že se necítím dost kreativní? není na tom hulení přeci jenom něco v nepořádku, když mě sem poslal i psycholog? apod. Možná by vám pár setkání v nějakém centru pomohlo ty věci v hlavě srovnat - když už nic jiného.
Kdybyste nakonec došla k rozhodnutí, že by to stálo za pokus, pak mi můžete napsat, která větší města jsou vám dobře dostupná a já bych vám poslala nějaké kontakty, kam by se dalo obrátit. A nebo můžete hledat sama na www.drogy-info.cz.
S pozdravem a přáním všeho dobrého,
Gabriela M.