Imunita
adelka
Zdravím, nedávno jsem zhubla skoro 15 kg prací a cvičením. Následně jsem začala užívat ,koule, a zhubla dalších 5 kg. Začala mě trápit snížená imunita a dostala jsem nějaký stomatologický virus. Všude po puse jsem měla asi 20 aftů a po celém patře bílý povlak, který opravdu šíleně bolel. Nasadili mi antibiotika různé vodičky a vitamíny a po čase se pusa vyléčila. A tak jsem začala opět pravidelně užívat ,koule, a teď se mi to opět vrátilo. Podle doktorky je to z hubnutí, ale já nevím jestli jí mám říct i o drogách, které užívám, jestli na to mají vliv nebo jestli je to tím celkovým hubnutím. Opravdu se mi jí to říkat nechce, jsme malé město a věci se hned dostanou všude ... ale zase jestli mi to pomůže asi by to bylo lepší. Koulí se vzdát nechci ...

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
souvislost tam zřejmě nějaká bude, s hubnutím, s celkovým životním stylem, s velkým zatížením organismu, který extáze jen zhoršuje. Otázka je, co čekáte, že Vám doktorka řekne, když jí povíte o drogách. Pravděpodobně to, že s tím máte hned přestat a pokud se jich nechcete vzdát, nemůžete očekávat, že se podobbných potíží zbaváte. Nečekala bych, že Vám dá nějaký jiný, zázračný lék, který by tenhle rébus vyřešil. Takže pokud se nechcete vzdát extáze a hubnutí, pak se musíte mířit se špatnou imunitou a jejími následky.