chci přestat pít alkohol!!
jirka88
dobrý den,je mi 26 let.
mám skvělou rodinu a můj problém spočívá v pití alkoholu.nepiji každý den,ale pokud jdu do hospody,tak začnu pít a nevím kdy mám přestat,potom se dostávám do nekontrolovaného stavu,kdy se neovládám,chovám se jak... a nadávám svým nejbližším,manželce,která za nic nemůže!mám poslední šanci dát vše do pořádku a tak nepřijíd o ty které mám nejraději a to je rodina!!předem děkuji za odpověď.

Odpověděl: Amrit Sen
Jirko, zdravím Vás.
Cením si Vaší důvěry, je dobře, že máte na situaci náhled, problém si uvědomujete a máte chuť jej řešit. Rád bych Vás podpořil ve Vašem rozhodnutí, protože jinak skutečně riskujete, že o rodinu, a nejen o ni, přijdete. Proto Vám doporučuji, abyste co nejdříve vyhledal odbornou pomoc a svojí situaci konzultoval se specialistou. Jinak se může stát, že se Vaše dobrá předsevzetí a odhodlání ke změnám časem rozplynou. Kujte tedy železo, dokud je žhavé. Vzhledem k místu bydliště Vám doporučuji telefonicky kontaktovat pracovníky Adiktologické ambulance v Berouně a domluvit si termín schůzky. Tato služba je bezplatná a konzultace může proběhnout i anonymně. Dostane se Vám podpory, pochopení a pomoci. Nemusíte se ostýchat, získáte obdiv a respekt, že jste dokázal přijít sám. Konzultace bude nezávazná, nikdo Vás nebude nikam a do ničeho tlačit. Čím otevřenější dokážete být, tím účinnější pomoci se Vám dostane.  Zkušený adiktolog Vám navrhne konkrétní kroky, které můžete pro vystoupení ze začarovaného kruhu podniknout. Věřte, že se Vám uleví. Zároveň Vás upozorní na chyby, kterých byste se měl vyvarovat, případně Vám poskytne další potřebné kontakty. Seznámí Vás s možnostmi léčby a formami terapie. Pokud byste se pro léčbu rozhodl, pomůže Vám s výběrem té pro Vás nejvhodnější. Ať už by mělo jít o léčbu ambulantní, stacionární, nebo pobytovou, počítejte s tím, že půjde o běh na delší trať.
Kontakt:
Adiktologická ambulance Magdaléna Beroun
Plzeňská 95/44
266 01 Beroun
Mgr. Ondřej Sklenář
Vedoucí, odborný ředitel harm reduction služeb
Mobil: 734 622 261
E-mail: sklenar@magdalena-ops.cz
Web: http://magdalena-ops.eu/index.php/co-nabizi-magdalena-ops/lecba/at-ambulance-beroun.html
http://magdalena-ops.eu/index.php/kontakty-magdalena-ops/kde-nás-najdete/beroun.html
Užitečné bude nahlédnout na tyto stránky:
http://www.alkoholik.cz/zavislost/
http://alkohol-alkoholismus.cz
http://alkoholik.webnode.cz
http://alkoholismus.wz.cz
Přeji Vám odhodlání, odvahu, úspěch v dalších krocích.
Vše dobré a hodně štěstí v tomto roce,
Amrit Sen.