odvykání - marihuana
Zdena
Dobrý den, naše 16,5letá dcera hulí cca 1 rok marihuanu. Je emočně nestabilní, má svého psychiatra i psychologa. Na naše podněty slibuje, že přestane, ale s ohledem i na své okolí, které užívají marihuanu, a na svou \"závislost\" není schopna. Prosím, kam je možné docházet na rady, pomoc a intervenci... Předem děkuji
Zdena - Praha

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
rozumím tomu, že máte o dceru jako matka strach. Na druhou stranu si nejsem jistá, jestli je moudré posílat dceru na další místo - kromě psychologa a psychiatra. Možná by se dalo její užívání marihuany řešit společně s nimi. Také mě napadá, jestli v tomto směru vlastně dceři marihuana nefunguje trochu ve smyslu sebeléčby. Ale těžko říct, o problémech vaší dcery toho vím příliš málo.
Nicméně v Praze je zařízení, kam byste se mohla společně s dcerou obrátit, hned několik. Níže přikládám dva kontakty a přeji hodně sil a trpělivosti.
Prevcentrum
http://prevcentrum.cz/Ambulantni-lecba
Meziškolská 1120/2, 169 00 Praha 6
Tel.: 233 355 459
GSM: 777 161 138
e-mail: poradna@prevcentrum.cz
Provozní doba:
Pondělí: 8.30 - 18.00
Úterý: 8.30 - 18:00
Středa: 8.30 - 17.00
Čtvrtek: 8.30 - 17.00
Pátek: 8.30 - 16.00
Dětské a dorostové detoxifikační centrum
http://www.nmskb.cz/oddeleni/detox/
Objednání klienta:
e-mailem : detox@nmskb.cz
telefonicky: 257 197 148 nebo 257 197 159
Psychoterapeuti: 257 197 138
Kdybyste nepochodila, klidně se znovu ozvěte. Držím palce.
S pozdravem,
Gabriela.