Věřit? Jít do poradny?
iri
Dobrý den, chci se zeptat jestli sám může zavislý na pervitinu toho nechat. tvrdí, že si nepíchá ale měl u sebe injek stříkačku. Přiznal, že ho bolí zuby tak si musel vzít 3 pilulky Trama??? 5íká, že chce hned práci, ale žádnou neshání. Je velmi aktivní. Co v takové situaci dělat? děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
podstatné v takové situaci je, jaký vztah máte k člověku, o kterém píšete, že má s drogami problémy. A jaký vztah má on k Vám a jaký k droze. Zdá se, že zatím spíš problémy popírá, Vy samam zpochybňujete, co říká, takže zřejmě mu moc nevěříte a ani nemá smysl se k tomu nutit.
Pokud Vám záleží na tom, co se s ním děje a chtěla byste v tom smyslu něco dělat, pak by bylo nějlepší zajít se opravdu poradit osobně do poradny, klidně sama, abyste zjistila, jaké jsou možnosti.