prosim o pomoc
jarousek333
Dobry den potreboval bych pomoc a vylecit se zavislosti na drogach a nevim kde a co mam delat nemam finance a jsem s dobre rodiny ale zkazil jsem si to sam vse a zavrrhli me za vse si muzu sam a chtel bych se vylecit prosimo odpoved dekuji predem

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
je dobře, že píšete. V případě, že máte zájem o řešení Vaší situace i tím, že byste nastoupil do léčby, tak nejjednodušší je zajít si do nejbližšího kontaktního centra pro uživatele návykových látek. V tomto centru můžete s pracovníkem probrat Vaší současnou situaci a možnosti jejího řešení. Léčeben, které se zaměřují na pomoc lidem, co mají potíže s užíváním návykových látek je v České republice celkem dost, mají různou dobu pobytu a liší se i jinými specifikacemi. Léčebny, které spadají pod psychiatrické nemocnice jsou v režimu standardních zdravotnických zařízení. Pro Vás to znamená, že léčba je hrazená z veřejného zdravotního pojištění a Vy nic nedoplácíte. Terapeutické komunity pro léčbu drogové závislosti už někdy vyžadují i finanční spoluúčast klienta, ale v nejhorším případě se to dá řešit i dávkami pomoci v hmotné nouzi. Takže špatná finanční situace určitě není překážkou k tomu abyste se dostal do léčby. Pracovník kontaktního centra Vám určitě rád přiblíží všechny dostupné možnosti léčby a může Vám i pomoct v zařizování konkrétní léčebny a nástupu do něj. Zkuste navštívit zařízení, na které Vám posílám kontakt a domluvit si schůzku.
Zatím se mějte dobře a přeji hodně sil.
Miroslav Giljan
K - centrum Chomutov
Hálkova 224, 430 00 Chomutov
TEL.: 474 65 20 30
MOB.: 725 543 162
kcchomutov@os-svetlo.net
PROVOZNÍ DOBA
Výměna injekčního materiálu
PO - PÁ 8:00-12:00, 13:00-16:30
(Čt přes okénko)
Hygienický servis
PO až ST, PÁ 8:00-12:00, 13:00-15:00
Kontaktní místnost
PO až ST, PÁ 10:00-12:00, 13:00-15:00
Individuální a rodinné poradenství
PO-PÁ po telefonické či osobní domluvě
Sociální poradenství
PO až ST,PÁ 9:00-12:00
Ostatní služby jsou poskytovány denně dle domluvy či v rámci běžné provozní doby