Chci prestat brat drogu
drogy
Dobry den, chci prestat brat pervitin a nevim jak zacit. Chci se zeptat jestli existuje nejaky lek ktery mi pomuze normalne fungovat abych nebyl unaveny. Kazdy den chodim do prace. Dekuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
bohužel po vsazení pervitinu je déledobější únava jedním z typicých problémů. Není nic legálního a neškodného, co by Vám dodalo energii srovnatelně s pervitinem. Ten ttiž jde vždy na dluh organismu, proto po jeho vysazení tělo dobírá ztráty.
Pravděpodobně se brzy objeví i další potíže, hlavně chutě, překonávání návyků s drogou spojených apod. Není vůbec lehké se pervitinu zbavit. Proto je vždy jednodušší nebýt na to sám, ale mít za zády odbornou podporu. Nejlepší by bylo obrátit se na některé z ambulantních zařízení, která nabízejí pomoc závislým (AT poradny, K-centra apod.) a tam udělat podrobný plán, jak odvykání a následnou abstinenci zvládnout. Budete tak mít i jakousi kontrolu zvenčí, někoho s kým budete moct probrat třeba jednou do týdne, jak se Vám daří. Pokud byste nevěděl, kam se obrátit, napište nejbližší město, kontakt Vám zašlu.
Držím palce, ať se pervitinu co nejrychleji zbavíte.