zavislost na pervitinu
nicol
Dobry den, chtela bych se zeptat. Mam pritele ktery uziva pervitin zilne a uz je na tom zavisli. Uzival ho kdysi, pak prestal a je to asi mesic co znovu zacal a nevim jak mu pomoci aby s tim prestal. Kdyz to nema je agresivni. Uz si nevim rady jak ho z toho dostat a proto se obracim na Vas s zadosti o POMOC. Predem dekuji za odpoved a pomoc.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
Váš dotaz je velmi stručný, těžko se z něj dá poznat, jaká je vaše situace. V první řadě ale bude potřeba, aby si problém uvědomil on, aby chtěl nějakou pomoc vůbec přijmout, a ještě lépe aby jí sám vyhledal. Vhledem k tomu, co píšete ve skryté poznámce ale nemáte času nazbyt a nemůžete si úplně dovolit čekat, až se k něčemu rozhoupe. Proto bych doporučovala - pokud tedy přítel nevyhledá co nejdřív odbornou pomoc sám - zajít do některého z center, nabízejících pomoc rodinám závislých a tam se poradit, co můžete dělat, jak sama sebe ochránit před problémy, které dříve nebo později nastanou.
Pokus byste nevěděla, kam se obrátit, dejte vědět nejbližší město, ráda Vám kontakt zašlu. Rozhodně to neodkládejte, za chvíli už nebudete mít na podobné věci čas vůbec.