bez drogy nefuguje
melisa
Bohužel syn už bez perníku asi nemůže fungovat,motivace se nedaří,na nic neraguje a mele si své.Tedy jsme ho úplně osdtřihli ať si žije na drogách jak chce ale bez nás rodičů.

Odpověděl: Vilma Šilarová
Dobrý den,
máte můj obdiv, jak jste situaci se synem zvládli. Poskytli jste mu podporu v maximálním rozsahu včetně odvozu do vzdálené léčebny a dokázali jste říct dost v momentě, kdy po vás chtěl hned druhý den odvoz zpátky. Souhlasím s paní doktorkou, že odchody v rané části léčby jsou časté, nicméně stále je šance, že se klient do léčby vrátí. Váš syn je dospělý, jak zde již několikrát zaznělo, a další vývoj je především na něm.
Mějte se co nejlépe a přeji Vám, aby se vše obrátilo k lepšímu, i když chápu, že se tak nestane ze dne na den.
Vilma Šilarová