Haluciance?
Smolař
ahoj,nedavno sem byl s kamarady hulit,jenže co se nastalo...dal sem si asi moc a najednou se mi udelalo totalne zle skubalo mi celé telo,dosel sem domu a tam se to jeste stupnovalo..druhý den se to trosku uklidnilo ale furt se necejtim nijak dobre a někdy to skubaní pokračuje..nevite co by to mohlo být?
mam strach že to je nejaka nemoc..

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
s největší pravděpodobností je celý problém psychického původu. Nejedná se o žádnou tělesnou nemoc, ale to Vám v tuto chvíli asi moc nepomůže. Je to určitě hodně nepříjemné. Halucinogeny takové účinky občas mívají, dokonce i u těch, kdo léta kouřili bez potíží. Zkuste teď jakékoliv psychotropní látky vysadit, nastavit co nejklidnější a nejpravidelnější denní rytmus a dát tomu trochu času. Stav by se měl v řádu dní začít zlepšovat. Pokud byste měl pocit, že to tak není, že je Vám stále zle nebo ještě hůř, poraďte se s psychiatrem.