Pomoc
montik
Nejde mi přestat s pervitinem. Nechci už tak žít, chci změnit svůj život a žít normálně. Prosím pomůžete mi? Nevím jak nato. Sama to nezvladnu.

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
je dobře, že jste napsala. Přestávání s pervitinem je pro spoustu lidí náročné a je dobré mít v tomto období podporu někoho jiného. Rád bych Vám doporučil konzultaci v Kontaktním centru pro uživatele návykových látek v blízkosti Vašeho bydliště. V tomto centru mužete s pracovníkem probrat Vaší současnou situaci a promluvit si o možnostech řešení. Pokud byste do budoucna zvažovala například i pobyt v některém léčebném zařízení, které se věnuje léčbě závislosti na návykových látkách, tak právě kontaktní centrum je místo přes které se dostanete v podstatě do všech léčebných zařízení v České republice. V závěru mojí odpovědi Vám zasílám na ně kontakt, tak se jim zkuste ozvat.
Zatím se mějte dobře a přeju hodně sil.
Miroslav Giljan
Kontaktní centrum pro uživatele drog Břeclav
Adresa:
Stromořadní 596/8, 690 02 Břeclav
mail:
kacko.breclav@caritas.cz
Tel.:
519 322 842 - pevná linka
777 650 056 - Mgr. Štěpán Žáček (metodický vedoucí programu)
731 428 358 - Mgr. Naděžda Paštrnáková (vedoucí programu)