léčba pro dítě do 15 let
florance
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat po jaké době vzniká závislost na pervitinu? A poprosím o informaci, zda v Praze a okolí je léčebna pro děti do 15 let.
Děkuji

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
omlouvám se za zpoždění s odpovědí.
Z lékařského hlediska je závislost jasně definovaná diagnóza - viz zde. Pokud ovšem mluvíte o uživateli - dítěti, kterému ještě nebylo 15 let, pravděpodobně jde hlavně o strach o jeho budoucnost a zdraví. Samozřejmě, že jsou v tomto směru děti ohroženější a to i z toho důvodu, že jsou stále ve vývoji. Ten může být užíváním narušen ve všech směrech - většinou dojde k tomu, že v něčem se vývoj naprosto zbrzí (vzdělávání, běžné vztahy s vrstevníky, rodiči), v něčem jiném jsou takové děti naopak velmi napřed (například orientace v "životě na ulici", shánení peněz).
Pokud se ve vašem případě jedná o někoho z rodiny a pokud jste z Prahy, doporučila bych vám obrátit se na Dětské a dorostové detoxifikační centrum. Kontakt přikládám, bližší informace najdete na webu. Tam by vám měli poradit s tím, co dál. V rámci ambulance nabízejí i osobní konzultace rodičům.
Konkrétněji vám v tuhle chvíli asi nedokáži odpovědět. Jenom dofám, že se vše v dobré obrátí a příkládám kontakt.
Dětské a dorostové detoxifikační centrum
Nemocnice Milosrdných sester sv. Karla Boromejského v Praze
Vlašská 336/36
118 33 Praha 1 - Malá Strana
Objednání klienta:
e-mailem : detox@nmskb.cz
telefonicky: 257 197 148 nebo 257 197 159
Lůžková část oddělení: 257 197 125, 257 197 124
Psychoterapeuti: 257 197 138
Ambulance: Po-Pá: 8,00 - 15,30hod
http://www.nmskb.cz/oddeleni/detox/
S přáním všeho dobrého,
Gabriela M.