ambulantní lecba
miruska
Dobrý den, chci se zeptat přítel je drogově závislý, bohužel již máme rodinu a přítel stabilní práci. Takže léčba připadá v úvahu jen ambulantně.zkoušel přestat sám, ale nejde mu to. Jak často se dojíždí? Jsme z Chebu takže je to poměrně dálka k vám.a nebo jestli nám můžete poradit něco blíž? Děkuji moc.

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
Intenzita ambulantních léčeb je různá. Některé služby, například náš denní stacionář jsou koncipované jako každodenní služba, kde klienti tráví dost svého času každý den. Souběžně s využíváním tohoto programu není možné například pracovat, nebo navštěvovat denní studium. Nevím jak moc je partnerova závislost rozvinutá a zda by pro něho byli přínosné například konzultace s pracovníkem jednou týdně, nebo nějaká jiná forma podpory. Nepíšete ani, zda přítel má zájem svojí situaci řešit. Pokud by to tak bylo, tak bych mu rád doporučil konzultaci v kontaktním centru pro uživatele návykových látek, které se nachází ve Vašem městě. V závěru mojí odpovědi Vám posílám kontakt na toto zařízení. Na konzultaci může s pracovníkem probrat svojí současnou situaci a i možnosti jejího řešení. Zkuste přítelovi nabídnout, ať do tohoto centra zavolá a domluví si úvodní konzultaci.
Zatím se mějte hezky.
Miroslav Giljan
K-CENTRUM CHEB
Kostelní náměstí 15, 350 02 Cheb
tel.: 739 285 102, 739 570 108
e-mail: kc.cheb kotec cz