Anonymní testování drog
Filda
Dobrý den, rád bych se zeptal, zda v ČR jsou nějaké společnosti/týmy/skupiny, které testují čistotu a druh drogy. Něco, kam člověk může zaslat nové \"legal highs\", aby si otestoval, k čemu se to vlastně dostal. V minulosti (ještě pár měsíců zpět) takto fungovala skupina působící na Karlově Univerzitě v Praze (viz.: http://www.party-trend.cz/index.php/Main_Page ) - tam stačilo poslat psaní s drogou, oni ji otestovali, udělali rozbor, a ten umístili na internet. Jde mi o bezpečnost, pokud by totiž tady ta možnost zase byla, byl by to jedině přínos. Děkuji za odpověď, přeji pěkný den.

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz. Nevím, zda jste sám uživatelem nových syntetických drog nebo užívá někdo z vašich blízkých či se pouze o nové syntetické drogy zajímáte. Především oceňuji Váš zájem o bezpečnost. Party-TREND, na který zasíláte odkaz, je stále v provozu a je možné dotazník i vzorky zasílat tak, jak je uvedeno na webu.
Obecně mohu říci, že je vhodné se jakýmkoliv novým látkám, se kterými nemáte zkušenosti, vyvarovat. Stačí Vám tato odpověď?
Pokud byste se potřeboval na cokoliv doptat, neváhejte se na nás znovu obrátit.
Mějte se dobře, Nikol Spůrová