flashbacky?
kloklo
Dobry den. Byla jsem v celku zvykla kourit pravidelne marihuanu. Pravidelne-kazdy den.
Nedavno jsem si dala tyden pauzu. Behem pauzi jsem se citila naprosto normalne, nic zvlastniho se semnou nedelo, zadne abstaky...nic. Po tydnu jsem se zhulila zase a od te doby mam neustale toceni hlavy a pocit, ze se samovolne vracim do te zhulenosti. 3 dny nehulim, ale hlava mi fyzicky neustale utika kamsi do vesmiru.
Muze to byt nejaky dlouhodoby flashback? Prijde mi divne, ze jakmile se jednou zhulim po tydenni pauze, tak to ma takove intenzivni nasledky
Dekuji za odpoved.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
halucinogeny jsou v tomto směru poměrně nevyspytatelné. Možná se nejedná o typické flashbacky, ale další dávka marihuany mohla tyto potíže klidně způsobit. Někdy se stává, že i dlouhodobým uživatelům, kteří nikdy neměli problém, najednou jednoho dne jeden joint spustí dlouhodobé nepříjemnosti. Doporučila bych rozhodně vysadit jakékoliv psychotropní látky a počkat pár týdnů, mělo by se to postupně upravit do normálu. Pokud byste měla pocit, že se stav nezlepšuje nebo dokonce horší, pak by bylo nejlepší navštívit psychiatra, který se věnuje i závislostem, a stav s ním konzultovat.