THC
Rest
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jestli existují nějaké THC testy, co by nám mohli dělat na škole, učitel tvrdil, že THC se v nich najde i po 4 měsících!Myslím že jsou na sliny, ale 4 měsíce to je kravina,ne? Nějaký učitel si je nechal doporučit od celní správy, je to možné a moji rodiče už vypsali souhlas s možným testováním při podezření, nejsem žák, který má špatný prospěch a neučí se, mám vyznamenání a kvůli tomu, že jsem 4x za život trochu hulil nechci nějaké podmínečné vyloučení + zápis, to by mě zdrtilo a proto se ptám, zda opravdu existuje něco co se dělá na školách a zjistí to i po 4 měsících.Podezřívají mě kvůli tomu, že mě prostě někdo prásknu.....

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
děkujeme za dotaz. Osobně je pro mě testování na školách dosti kontroverzní téma. Rozhodně si nemyslím, že je to správné řešení drogové problematiky na školách, natož aby toto počínání mělo cokoli společného s drogovou primární prevencí (ale to je jen můj soukromý, nicméně odborný, názor)...
K Vaší otázce - pokud je to jak říkáte, tzn. test je opravdu prováděn ze slin a zároveň Vy nejste nějakým extenzivním uživatelem, tak je vysoce nepravděpodobné, že by Váš test po 4 měsících neužívání vyšel reaktivní.
Testovat po takové době samozřejmě lze a to z vlasů (vousů, chlupů), pokud má jedinec dostatečně dlouhé vlasy (ochlupení), aby bylo možné zachytit požadované údobí. Tento způsob testování, však vyžaduje vysoce sofistikované laboratorní vybavení, přístrojové vybavení, specializovaného pracovníka - analytika atd., což samozřejmě ve středoškolských/"základoškolských" podmínkách není reálné...
Každopádně, abyste se nemusel příště bát, je logicky nejlepší se užívání konopí pro příště vyhnout.
Stačí to takto?
S pozdravem
Zbyněk Oktábec