hlásit
marty
dobrý den, mám nezletilou známou, která užívá nitrožilně pervitin a to přes to, že je v léčbě a chodí na testy, které jí vycházejí negativní, tudíž musí nosit cizí moč. co mám dělat. viděl sem je brát s jejím klukem. on ji v tom podporuje.mám nahlásit její jméno?

Odpověděl: Kateřina Mladá
Dobrý den,
konečné rozhodnutí, jak se k celé situaci postavit, bych ráda nechala na Vás, ale pokusím se Vám nastínit, jakým způsobem bych přemýšlela já. Asi bych si říkala, zda je pro známou lepší, když chodí do léčby a podvádí tam - tudíž to léčba není a ona bude drogy pravděpodobně užívat dál, nebo zda by bylo lepší, kdyby se o tom pracovníci léčebného zařízení dozvěděli a začali s klientkou celou situaci nějak řešit.
Pokud se obáváte toho, jak budou s klientkou tuto situaci řešit, můžete do zařízení zavolat a obecně se dotázat. Můžete také pracovníkům tuto informaci sdělit anonymně a oni si zřejmě na základě takového telefonátu budou dávat větší pozor při testování.
Hodně štěstí!
Kateřina