jak dostat thc z těla?
driver
Zdravím konzumoval jsem mariuhanu denně zhruba 3 roky a nyní jsem přestal konzumovat.Po jaké době mi muže policie při silniční kontrole zjistit pozitivní výsledek z potu či slin? Jak se mužu rychleji zbavit obsahu THC z potu a moči ? Jsem řidič kamionu a nechci přijít o zaměstnání i řidičák předem moc děkuji za radu s pozdravem Driver

Odpověděl: Vilma Šilarová
Dobrý den,
při pravidelném užívání je THC detekovatelné z moči měsíc i déle, z krve a slin cca 14 dní (urychlit tuto dobu nikterak nelze, závisí jak na Vašem individuálním metabolismu, tak na kvalitě konzumované drogy). Nicméně v případě silniční kontroly je rozhodující přítomnost tzv. aktivních metabolitů, které jsou přítomny v těle cca do 18 hodin po požití. Pokud by Vám tedy orientační slinný test vyšel pozitivní, přičemž víte, že již marihuanu neužíváte, trvejte na provedení krevního testu v laboratoři. Protože to, že v těle máte metabolity THC ještě neznamená, že jste pod vlivem marihuany. O tom, že vaše řidičské schopnosti mohou být ovlivněny, svědčí pouze nález zmíněných aktivního metabolitů.
Mějte se fajn, a pokud byste se potřeboval na cokoliv doptat, ještě se ozvěte.
Vilma Šilarová