perník
káča
Dobrý den, asi 4 roky beru pravidelně pervitin, z toho nitrožilně 3 roky. Za tu dobu jsem to vydržela bez perníku nejdéle pouhých 20 dní. Také hulím trávu, denně vyhulím tak gram a do toho klepky průběžně (byl to hlavně neurol, také rohypnoly,lexaurin,risperdal atd..) Mám dojem, že sama se z toho nevyhrabu, bude mi 25 a poslední 4 roky jsou jen taková šmouha. A já nechci, aby to tak bylo už napořád. Chci nějak žít. Do práce chodím, nejsem tak úplně v háji, chtěla jsem se zeptat, jak mám nyní postupovat. K psychologovi začít chodit?Ale když mu řekńu o drogách, pošle mě rovnou do léčebny nebo lze chodit na nějaké konzultace a tak nějak to hlídat?? Nebo to říct obvoďačce? Se z toho nevidím. Děkuju za odpověď.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
máte toho za sebou dost. Pokud Vás to už přestává bavit a začíná štvát, je to nejlepší chvíle na změnu. Jestli máte nějakého psychologa, kterému důvěřujete, můžete začít u něj. Chtělo by to ale, aby měl s léčbou závislostí nějaké zkušenosti. Možností je poměrně dost, od ambulantních až po dlouhodobé pobytové léčby. Před tím, než se pro něco rozhodnete, měla byste mít co nejvíc informací a také zvážit podrobně svou situaci. Nejlepší k tomu je objednat se na konzultaci do některého ze zařízení, která pracují se závislými - Káčka, AT poradny apod. - a tam vše probrat a zjistit, co a jak. Pokud byste nevěděla, kam přesně se obrátit, napište nejbližší město, kontakt Vám zašlu.
Přeji hodně sil, ať to vyjde!