snizovani subutexu
sisinka
Dobry den,jsem matka 60let syn 35let,od mladi drogy vezeni,ctyri roky bez trestne cinnosti,stejnou dobu bere subutex pod dohledem lekare,lecba interferonem,neuspesna cirhoza jater,posledni rok byl docela ok,pracoval,sice nacerno,kvuli rejstriku,pak to nezvladl po zdravotni strance,mezitim mel nekolik uletu ze i presto si dal narazove peri,vzdy mne ukradne co muze lekar i psycholozka maji pro vse pochopeni vysvetleni,snizovani subotexu pry nedoporucuji,vse platim,zivim,pred ctyrmi mesici jsem vubec nepoznala ze je sjety nez jsem prisla domu ukradl penize na najem musela jsem se na minutu vystehovat,prosla jsem v zivote peklem,ale toto bylo snad nejhorsi,po nejake dobe mne kontaktoval lekaz znova jsem se nechala zlomit a zase zacalo klidne relativne obdobi v pondeli jsem mu dala penize na leky a splatku na jeho dluh a vecer uz nastalo peklo nechapu zase se sjel dnes je sobota leky vsechny zmizely takze abstak mela jsem asi 250 v drobnych odesel si pro kousek subace je nedele rano nikde vubec nic nechapu jen jsem se dozvedele ze za vse mohu ja ze jsem ho nutila snizovat v pondeli i kdyz nebude mit penize dostane leky na dluh nove praktiky lekare pak to zase zaplatim nedokazu nechat zavrene dvere uz jsem stara unavena a tak se ptam ma cenu porad stim bojovat a vse chapat a co vlastne delat pro nej maji vsichni pochopeni nevim asi maji pravdu ale co ja jsem uplne sama v duchodu musim pracovat abych vse poplatila a nekdy jim chleba nikdy nebyl lecbe nemuze protoze vi ze by tam nevzdrzel zkousel ruzne nekolikrat detox vzdy odesel a jeste jsem ze dozvedela ze neumi zit sam tak snad kdybych to vse skoncila nemusela bych se ani ptat co vlastne delat i to me psani je zmatene dekuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
máte toho za sebou opravdu hodně a zřejmě to zdaleka nebere konce. Když to čtu, řekla bych samozřejmě, že by měl mít někdo pochopení také pro Vás, a proč mít stále pochopení jen pro syna. Na druhou stranu znám příběh jen z jedné strany, jen velmi stručně a zprostředkovaně na dálku, to je samozřejmě ošidné něco rozsuzovat. Ať už je to ale jakkoliv, zasloužila byste si nějakou intenzivnější péči i pro Vás, stejně jako ji má syn. Nepíšete, jestli jste někdy chodila na konzultace nebo do rodičovské skupiny Vy sama. Rozhodně by to stálo za to. Mohla byste si ujasnit, jak daleko jste vlastně ochotná zajít a do kdy je to ještě ku prospěchu. Zatím to vypadá, že relativní klid, alespoň občasný, je velmi na Váš účet - finanční, zdravotní, psychický.
Pokud byste nevěděla, kam se obrátit, napište nejbližší město, ráda Vám nějaký kontakt zašlu. V takovýchto případech jsou přeci jen možnosti internetové poradny nedostatečné.
Držím palce, ať se podaří brzy situaci alespoň nějak zlepšit,
s pozdravem Jana Justinová