Jsem zavisla?
Letici anonymka
Dobrý den,
mam takovy dost osemetny psychicky problém a rada bych si o nem promluvila s nejakym odbornikem. Muj pribeh zacal asi pred měsícem kdy jsem od kamaradky (drive asi tak pred rokem brala ale pul roku a pak toho nechala ted se rozesla s pritelem a tak mela) dala prvni svoji pervitinovou lajnu. Od te doby jsem mela ještě parkrat na akcich a dnes u ni znovu. Pervitin uz jsem si i sama koupila kdyz jsem se potřebovala sama dlouho učit. Vcera jsem se s ni domluvila zr bych to chtěla omezit a nebo uplne vysadit ale dnes jsem si i pres sve presvedceni dala. Cetla jsem ze na tom je hodne velka psychicka závislost. Je mozne ze uz jsem treba po 4,5 davkach zavisla? Trosku me to desi a myslim ze to je i dobre abych do toho nespadla. Zase se mi ten stav docela libi tak nevim rada bych tedy vedela co o te závislosti rikaji odborníci.
Dekuji mockrat!

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den,
díky za dotaz. Asi ještě nelze hovořit o závislosti, ale je nesporné, že se u Vás již po několika užití projevují příznaky návyku. Je správné a bezesporu k sobě poctivé, že se touto situací chcete zabývat. Že drogy zpočátku mohou přinášet i zajímavé prožitky je nesporné a právě tím zdrojem, který uživatele velice rychle k návyku či do závislosti přivede. Váš nápad promluvit si s odborníkem je velice rozumný. Když napíšete, odkud jste, mohu Vám někoho doporučit. Podobná konzultace může být i anonymní, kdybyste si myslela, že to je pro Vás důležité.
Mohu Vás ubezpečit, že závislost na drogách je utrpení, kterému máte v tuto chvíli ještě šanci se vyhnout.
Přeji Vám mnoho správných rozhodnutí, napište si o kontakt, nebo využijte například tuto databázi - http://www.drogy-info.cz/index.php/map/
S pozdravem J.Chudomel