drogy
simona
Dobrý ráno ,,, ještě do dneska jsem do toho centra nevolala ,,, tet sem bla 8. dní ,, bez pervytinu , a tet vě čtvrtek sem si dala zase a v patek také. s kontaktem ste mi pomohl , zato díky moc . ale tet potřebuju pomoct stím co mam říc gdiz mi ten telefon zvednou ,, a pak třeba domluvýme schuzku ,, na kterou přídu . ale nevím co mám říc ,,, vubec nevím . ale vím že gdiž budu chodit jen třeba na tídení nebo oden dení, konzultace tak to budu brát dál. to sem si jistá. ale zase sem si až moc jistá že potřebuju náké ubytovací zařízení aspon na 14-20. dní .. avím že přestanu , tet to říct nemohu jsem ve mneste gde jeto všude přístupné . porad te mi prosím co a jak mám říc. díky přeji hezký den .Simona

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
z konzultace v kontaktním centru nemusíte mít strach. Není to žádná zkouška, kde by Vás někdo hodnotil za to, co řeknete.
Myslím si, že když do telefonu sdělíte, že užíváte pervitin a současný stav Vám nevyhovuje a ráda byste s tím něco dělala tak to na domluvení schůzky určitě postačí. Píšete, že byste ráda zkusila absolvovat i pobyt v některém léčebném zařízení. Toto přání také můžete sdělit na konzultaci a pracovník Vám pomůže zorientovat se v nabídce léčebných služeb pro uživatele drog. Velmi pravděpodobně se budete věnovat různým aspektům Vašeho užívání. Například tomu jak často berete, co Vám to dává a bere, proč byste ráda přestala a podobně. Věřím tomu, že pracovník nebo pracovnice bude mít zkušenosti a když tak se Vás doptá na záležitosti, které bude považovat za důležité vědět.
Přeji, ať naleznete odvahu udělat první krok.
Mějte se hezky.
Miroslav Giljan