babicka a rakovina+thc...omluva!!!
dac
omlouvam se vam za svoji reakci na mensi casovou odezvu!!! chapu ze toho mate asi hodne (v dnesni dobe/mam take svoje problemy...) i presto Vam moc dekuji!!!! VAZNE!!! nejde o me, ale o babicku! takze se omlouvam za ty nadavky apod...dekuji za ten kontakt! mate to u me;) !!!

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás.
Chápu, že jste byl rozladěný, když Vám dlouho nepřišla odpověď na dotaz, jehož téma je pro Vás velmi důležité. Stačilo se ovšem zeptat, zda jsme Váš dotaz skutečně obdrželi, a kdy na něj případně odpovíme. Vaše předchozí reakce mi nepřišla vůči nám úplně fér. Cíleně jsem pro Vás zjišťovala informace od kolegy, který se léčebným konopím přímo zabývá, abyste měl co nejúplnější odpověď.
Nicméně, tímto je vše zapomenuto, jsem ráda, že jste se ozval, a že pro Vás uvedené informace a kontakt byly důležité.
Přeji Vám i babičce hodně štěstí.
Bára Orlíková