zvětšené zorničky
pepina
Dobrý večer, mám dotaz ohledně zvětšování zorniček. Dřív když jsem si dala pervitin, vždy jsem měla oči doslova jak sova. Velké a uplně černé. Což po pervitinu neni nic nečekaného. Ale v poslední době,pokaždé když si dám, zorničky mi zůstanou normální. To je zvláštní ne? Jak je to možné? neznám nikoho, kdo by to měl stejně. Čim to teda můžeme být? Opravdu by mě to zajímalo. Děkuji za odpověď

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
těžko říct. Jako dost pravděpodobná se mi jeví možnost, že už jste na účinky pervitinu navyklá. Spousta našich klientů, kteří využívají služeb kontaktního centra a jsou pravidelnými uživateli pervitinu častokrát nepůsobí jako aktuálně intoxikovaný, pokud neužijí větší dávku, než kterou jsou schopni běžně zvládat. Nemůže to být i Váš případ?
Předpokládám, že nezvětšení zorniček není faktor, který by Vám u užití pervitinu nějak zásadně překážel. Kdybyste pociťovala i nějaké jiné potíže, případně byste byla s užíváním pervitinu nespokojená, tak budeme rádi, když znovu napíšete. Zatím se mějte hezky.
Miroslav Giljan