Jak dal?
Beznadej
Jsem 56.lety otec ,26.leteho syna ,ktery uz 10let fetuje-trava,pervitin,heroin,trava.Nyni abstinuje asi 25.den po heroinu,kouri travu.Ja s nim s dilim 10 let toto zlo.Vsichni mne radili ,nech ho byt,at si namlati hubu,zkousel jsem to,ale vzdy jsem ho vzal zpatky.Utracel svoje penize za drogy ,ja mu daval kdyz nemel.Dnes jsme stale ve srackach,ja si pujcuji penize,aby jsme nebyli na ulici.Jsem psychycky uz v koncich ,on mne nadava,obvinuje ,kdyz mu nedam penize kdyz svoje utrati nyni za travu.Platim najem ,kdyz on nema,jidlo,peru,varim,nakupuji.Uz nemuzu dal.Uz nemam silu ani od nej odejit a nechat ho tak padnout na dno ,aby byl na ulici,stal se bezdomovcem.Nikdo z vas mne nemuze pomoci,za 10 let rad psychologu,kacek se to nikomu nepovedlo.Jsem asi nemocny a citim muj KONEC.

Odpověděl: Josef Šedivý
Dobrý den,
vaša aktuální životní situace je bezesporu velmi vážná. Takto po  internetu asi nezvládneme nic jiného, než Vám vyjádřit podporu a pokusite se vás ještě motivovat k tomu, abyste se pokusil svůj život nějak pozitivně změnit... V této chvíli nejde ani tak o Vašeho syna, který po deseti letech braní jistě ještě chvíli vydrží bez toho, abyste se ho snažil zachraňovat, ale o Vás...
Nejlepší by bylo potkat se osobně - třeba v naší Poradně pro rodiče. Máte v dosahu Prahu? Pokud ne, jaké jiné větší město?
I když píšete, že vám již nemůžeme pomoci, stejně bychom se o to rádi pokusili...
Hodně sil přeje
Pepa Šedivý