závisot na neurolu
fermma
jsem závoslej na neurolu 0,5 mg beru 4 tablety denně a možná i více už 4 roky mám takový stavy, že vím že mi nezabíraj takže to kombinuji s alkholem každej mě varuje že bych toho měl nechat ale nejde to,nejsem nalitej každý den ,ale jsem si vědom, toho že piji ve větším množství.V loni jsem zjistil že trpím panickou poruchu, bojím se být sám , ani pes mi nepomoh jsem protivnej ,stal se ze mě hypochondr, chybý mi zásoba slov, už se nemím úúplně vyjadřovat a to jsem bývalej vyšší úředník...vyvolávám si všelijaky nemoce,docházím často na ambulanci aby mi pýchli nějaký analgetium,s diazepamem,prože mám každodenní nevolnosti,bolesti všehocos jen abych se dostal na ambulanci,psychož minapsal dizepan 10 mg protože trpím nespavosti hned jsem si vzal dva jen abych usnul přítelkyně mi dává taky záhul protože co koliv jí řeknu jako jak mi je, tak si připadám jako bych seděl u psychologa...hádáme se pořád...takže pak čekám kdy to semnou sekne,,,tímto se chci zeptat jestli mi nějaká dobrá duše poradí jak z toho zakletýho kruhu ven díkas

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
oceňuji jak jste otevřený a poměrně sebekritický. Je vidět, že na svou situaci máte celkem náhled, to Vám bude při jakémkoliv pokusu o změnu podstatně k dobru.
Myslím, že pomoc léků už jste vyzoušel poměrně hojně a nikam to nevede. Zkusila bych to teď odjinud, s psychoterapií. Možná Vám pak přestane dělat psychologa přítelkyně, když budete chodit ke skutečnému. Nebude to asi tak rychlá pomoc jako diazepam na spaní, ale na druhou stranu to bývá mnohem efektivnější a trvalejší změna.