Abces
Forzitia
Dobrý den prosim vás mám ruku nechutně oteklou a bolavou po apl.Pervitinu nitrožilně.Nevim co s tim dělat,mažu to ibalg.masti ale nepomáhá to.Nemám kartičku pojištovny takže mě nikde neošetřì,dvakrát se tedy k lekaři neženu,ale potř.vědět zda to přežiju.\'...).Děkuji za odpověd.D

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Doporučuji navštívit (a to co nejdříve) Kontaktní centrum pro uživatele drog. Bývají ve všech větších městech, poskytují anonymní a bezplatné služby. Pokud přímo v K-centru nepracuje zdravotnický personál, tak i další pracovníci jsou dostatečně proškoleni Vám poskytnout adekvátní pomoc a rady.
Pokud nevíte kam u Vás zajít (netuším, kde žijete), můžete se podívat do databáze odborných zařízení zde: www.drogy-info.cz - v rubrice Mapa pomoci zadáte kraj, město a druh služby (Kontaktní centrum).
Zdali žijete v Praze, můžete se obrátit přímo na naše zařízení, zde kontakt:
Kontaktní centrum SANANIM z. ú.
Na Skalce 819/15, Praha 5
mapa
Tel: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba:
PO     13.00 - 20.00
ÚT       9.00 - 20.00
ST        9.00 - 20.00
ČT       9.00 - 20.00
PÁ       9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc)/co-nabizime.html
Zatím se mějte hezky, ať se Vám brzo uleví.
S pozdravem MK