Jak se dostat z pervitinu
Anonym
Dobrý den je mi 17 let a už dva roky uživam pervitin , ale ne často .. Dříve jsem ten pervitin nemusela mít každý den , ale jen příležitostný. Jen ze poslední rok jsem se do toho dostala úplně a chtěla bych s tim přestat jen ze to nejde, každý den mám myšlenku na tu drogu .. ale přes to si ji nedám proto ze na ni nemam .. ale vždy když na no mam tak si ji jdu bez váhání koupit
. Chtěla bych se strašně moc z toho dostat jen ze to nemůžu říct doma ze uživam pervitin a tak nevím jak si sama pomocí za pul roku mi bude 18
. A chtěla bych byt už normálním člověkem bez drog. Předem děkuji za odpověď .

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
je moc dobře, že jste se odhodlala napsat a pousit se o nějakou změnu. Přestat s pervitinem není vůbec jednoduché a je lepší mít v takovém snažení nějaou podporu. Je škoda, že to nemůžete říct doma, i když se rodiče zpočátku zlobí nebo hodně strachují, stejně nakonec bývají ti, kdo pomohou nejvíc.
Můžete se ale pro začátek obrátit na nejbližší Káčko. Tam je možné objednat se i anonymně na poradenství a vymyslet plán, jak se z pervitinu dostat. Nebojte se tam zavolat nebo zajít, pracovníci Káčka Vás rozhodně nebudou soudit, ani nikde nevyzradí, jaké máte potíže.
Kdybyste nevěděla, kde Káčko hledat, napište nejbližší město, kontakt Vám zašlu.
Držím palce, ať se z toho vymotáte co nejdříve.