jak zmirnit abstaky na opiu???
MEDUNKA
dobry den,uz 13 let bojuji i s pritelem s opiem s makovic,kdyz sezona konci pijem caje se suchych makovic,protoze musime chodit do prace tak abychom to tam prezily,postupne snizujeme vazime si i ty suche makovice ale abstaky stejne prijdou,neni neco co by tomu pomohlo?aby tam nebyla ta opiova latka?ale aby se to dalo sehnat?uz se k tomu vracet nechcem protoze chceme miminko atd..dekuji

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
abstinenční syndrom k užívání opiátů patří. To Vy ale víte mnohem víc než já, vzhledem k tomu, že ho už zažíváte po 13té. Bohužel Vám nemůžu dát žádný zázračný recept, jak se fyzické závislostí od opiátů zbavit bez toho abyste abstinenční syndrom pociťovala. K nejdůležitějším zásadám patří, že úplně vysadíte až potom jak se Vám podaří dávku opia snížit na co nejmenší možnou denní dávku. V podstatě platí zásada, že čím méně opia budete užívat, tím menší budete pociťovat i abstinenční syndrom.
Chápu to správně, že každoročně užíváte opiáty jenom přes sezónu a pak svépomocně vysnižujete a přes rok se Vám daří opiáty neužívat? Pokud by to tak bylo, tak by možná nebylo ve Vašem případě na škodu zamyslet se nad tím, jak by to šlo udělat abyste do užívání opiátů znovu při příští sezóně nespadli. Abych Vám ale odpověděl na Váš dotaz k zmírnění abstinenčních příznaků, tak Vám posílám odkaz na článek který se zaobírá detoxifikací z opiátů v domácích podmínkách : http://edekontaminace.cz/clanek/1/206/domaci-detox.html .
Další možností, která se nabízí je využít pobyt na některé z detoxifikačních klinik. Zkoušeli jste už jít podobnou cestou?
Zatím se mějte hezky a budu rád, když znovu napíšete.
Miroslav Giljan