hladina pervitinu
huhulak
Dobrý den. Mé dceři bylo zjištěno metodou plynové chromatografie s hmotnostní detekcí stanovena koncentrace metamfetaminu 0,67 mg/l a koncetrace amfetaminu 0,084 mg/l. Nevíme co si pod tímto množstvím máme představit co je a není člověk schopen dělat nebo nedělat.Pervitin brala cca 1 rok.

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
děkujeme za otázku a omlouvám se za zpoždění při odpovídání.
Ve Vašem dotazu je několik úrovní. Nejprve, nepíšete v jakém materiálu byla hladina methamfetaminu a amphetaminu dceři stanovena. V krvi, v séru, v moči?
Také, jste si opravdu jist(a) hodnotami a jednotkami? Totiž, pokud máte jednotky i hodnoty správně a tyto byly dceři stanoveny v séru, pak je to opravdu velice vysoká hladina methamfetaminu. Dle mého názoru člověk s takovou hladinou methamfetaminu pravděpodobně nebude dělat už nic, protože ničeho s největší pravděpodobností nebude schopen, jestli vůbec bude ještě při vědomí. Ale to vše samozřejmě závisí na mnoha faktorech.
Dále, k míře ovlivnění se z forenzního hlediska může vyjadřovat pouze soudní znalec v oboru zdravotnictví, odvětví psychiatrie. Z mého pohledu je možno pouze konstatovat, že pokud jsou Vámi uvedené hodnoty a jednotky správně, pak je to dosti vysoká hladina u methamfetaminu a s největší pravděpodobnosti velicei závažný stav intoxikace. Ale je znovu důležité poznamenat, že posouzení stavu zaleží na mnoha faktorech - u posouzení výše hladin v séru (krvi) třeba na době mezi podáním drogy a časem odběru krve...
Stačí to takto? Pokud byste potřeboval(a), neváhejte napsat další dotaz.
S pozdravem
Zbyněk Oktábec