toulen
zuzik008
Dobrý den aplikovala jsem nitrozilne pervitin, redeny toulenem a pote se mi na tele projevila cervena,svediva vyrazka.Je mozne aby to byla alergie na toulen?? Neni to poprve.

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
v případě, že se Vám vyrážka vyhodila opakovaně po aplikaci pervitinu tak alergická reakce se jeví jako rozumné vysvětlení toho co se Vám stalo. Zda to byla alergie konkrétně na toluen nedokážu odhadnout. Kromě toluenu se u výroby pervitinu a další distribuce používá spousta jiných chemikálií. To co se dostane k Vám jako ke konečnému spotřebiteli může být už mnohokrát naředěné. Užívání pervitinu nebo jiných stimulancií má mnoho dalších rizik, nejenom alergické podráždění kůže. Základní informace o různých drogách a jejich rizikách naleznete například i na stránkách naší poradny. Zkuste si do budoucna promyslet, zda užívání této drogy skutečně stojí za to. Jde totiž o dost nebezpečný koníček.
Zatím se mějte hezky.
Miroslav Giljan