Dítě čuchá
Hana
Dobrý den,
jak zjistím, že dítě čuchá nějaké látky, které jsou nenápadné, ale přesto se chová divně. Jak po alkoholu, ale nic moc není cítit nebo vidět.Měl nekoordinované pohyby a divný výraz v očí atd. Prostě to poznám, že něco není v pořádku.Hlavně to netrvá dlouho.
Děkuji Hana

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Hano.
Nejrozumnějším řešením by asi bylo, obrátit se na nějaké odborné zařízení a tam v osobním kontaktu více a konkrétněji pohovořit o Vašich podezřeních. Pokud by se synova konzumace drog potvrdila, tak i tam by Vám pomohli naplánovat další vhodné kroky, mohla byste konzultovat jak vhodně se synem komunikovat, případně zajistit léčbu, pokud by to bylo třeba.
Netuším, odkud jste, nevím tedy, zda mnou poskytnutý kontakt můžete využít. Pokud ne, napište prosím znovu a uveďte, jaká města máte v dobré dostupnosti. Pokusíme se Vám vyhledat jiné, vhodné zařízení s ohledem na lokalitu.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM z. ú.
Školská 30, Praha 1
mapa
Telefon:  284 824 234, 739 268 527
Email:     rodice@sananim.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy (v její zadní části). Je nezbytné se na první schůzku předem objednat na uvedeném čísle. Provozní doba pondělí až pátek 9,00 - 19,00hod. Veškeré poradenské služby nabízí poradna bezplatně.
Více informací naleznete zde:  http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html.
Dále si můžete prostudovat základní obecné informace pro blízké osoby uživatelů drog, zde:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/pro-rodice-a-blizke-uvod.html
Zatím se mějte hezky, v případě potřeby napište.
S pozdravem MK