Problém nebo výmluvy?
Sovasova
Dobrý večer. Užívala jsem pervitin, a to docela divoce, 2 roky. Nyní jsem 16 měsíců čistá, s tím, že jsem třikrát \"ujela\" a to se jednalo o jednorázovky, kdy jsem si to neužila, naopak měla depresi z toho, že jsem selhala. Od doby, kdy neužívám pervitin, není dne, kdy na drogu nepomyslím. Bohužel, téměř není ani dne, kdy si nedám alkohol.
Za poslední 3 měsíce bylo tak max 6 dní, kdy jsem se neopila.. abych usla.. abych nebyla smutná
Nic necítím, jsem taková prázdná a mrtvá. Nevím, co je dobré a co je špatné. Nezvládla jsem vydržet v dobré práci.
Jsem jen líná, vymlouvám se... ? Má cenu zajít si pro radu do centra? Pokud ano, kam si mohu zajít poblíž Brna?
Děkuji za Vaši odpověď a hlavně za Váš čas.

Odpověděl: Kateřina Mladá
Dobrý den,
že jste dokázala (až na pár přešlapů) vydržet bez pervitinu více než rok, určitě svědčí o velké energii a motivaci, kterou k abstinenci máte. Na druhou stranu popisujete, že pervitin postupně nahrazujete alkoholem. To je "past" do které se postupem času dostává nemalé množství lidí, kterým se od drog daří nějakou dobu abstinovat. Odpověď na otázku, proč to tak je, si částečně dáváte sama v samotném dotazu...problémy s usínám, smutkem, pocity prázdnoty a nenaplnění.
Určitě bych Vám návštěvu poradny doporučovala. Je vidět, že se už dlouhou dobu snažíte o změnu a změna se Vám samotné nedaří. Právě proto jsou tu poradny a odborníci, kteří Vám v takové chvíli rádi nabídnou pomocnou ruku a třeba se společnými silami podaří Vaši situaci lépe řešit a posouvat se k cílům, které si sama přejete.
V Brně se problematikou závislosti zabývá Společnost Podané ruce o.p.s. Konkrétně bych Vám doporučila brátit se na Psychoterapeutické sanatorium Elysium (ambulantní léčebný program). Telefonní kontakt je 778 486 355, adresa je Hilleho 1842/5.
Držím Vám palce a přeji hodně síly v dalším úsilí.
Kateřina