Info o blížícímse silvestru
vykulenej
30.12.-1.1. jsem byl nonstop na pervitinu(rozpuštěnym v cole) občas proloženym MDMA(v tabletách) a mefedronem(taky v pití). Nyní jsem se po nonstop asi desetihodinovim spánku probral s neskutečnou žízní a nevolností,únavou a bolestí hlavy. Během toho tahu jsem vypil nejmíň 10l coly light,několik minerálek a 2 desítky gambáče. Takže dehidratace to nebude. Zatim cucám další colu light(ze všeho ostatního se mi obrací žaludek už při pomyšlení),ale žízeň a sucho v puse mám pořát. Spát už se mi taky nechce,i když sem stále ospalej a každou chvíli zívám. Taky mám stuhlí čelisti jakoby stále v křeči. No myslim,že si teť dám z drogama na hodně dlouho pokoj. Ale co byste mi nyní poradil na spánek? Chlastat ani hulit nechci. Prášky už vůbec né. Neuroly,Leuxtriny a podobný sračky sem nikdy nežral a nikdy nehodlám. A co na žízeň a proti tý nevolnosti? Zatim zkusim minerálku s citrónem. A jakym jídlem si spravit žaludek až mi bude trochu líp? Za pár hodin to bude 5 dní nonstop bez jídla. Zatim vypadám dobře,ale dál už hubnout nechci. A taky potřebuju nabrat sílu a dát se dopořádku v pondělí 5.1. do práce na stavbu. Na další stimulanty nemám a jak už sem psal ani už je užívat nechci. Jó a co mě vedlo k názvu dotazu? Napravo uvádíte,že se blíží silvestr. Jestli dobře počím tak až za 362 dní. Jinak vše nejlepší v roce 2015. Máte za sebou kus úspěšné práce. A doufám,že nakonec neskončim taky u vás a pokut ano,tak že budete úspěšný i v mim případě. Kdyby se mi nedařilo dlouhodobě udržet abstinenci,tak kam se mám obrátit? Jsem z Havlíčkova Brodu a auto ani řidičák nemám. A zavřít se nikam nenechám. Do práce chodim a nekradu.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás,
hned na začátek vám chci poděkovat za důvěru, se kterou se na naši poradnu obracíte. I za přání do nového roku. I já přeji vše nejlepší do nového roku vám. (A díky za upozornění ohledně hlášek na stránkách :)).
A teď k vašemu dotazu. Jelikož jsme se k odpovědi dostali až s několikadenním zpožděním, nebude nejspíš odpověď příliš aktuální, ale přesto ...
Popisujete několikadenní jízdu, během níž jste nejedl, popíjel colu light a minerálky.
Pokud si člověk naplánuje několikadenní jízdu, vždy je dobré myslet jak na dostatečný pitný režim (minerálky jsou v tomto ohlednu mnohem lepší než zmiňovaná cola light, rozhodně je dobré vynechat energy drinky a alkohol), tak na jídlo. Vyplácí se naplánovat si i odpočinek. Předejte tak různým nepříjemnostem v podobě bolestí hlavy, prapodivných psychických stavů i toxické psychózy. Žaludek si můžete udržet v pohodě pravidelnou pestrou stravou, při delším výpadku je pak rozumější něco dietnějšího (třeba rýže, suché pečivo, čaje). V případě, že máte podrážděný žaludek, pak bych doporučila obyčejnou colu po lžičkách (ověřené) než vámi zmiňovanou light (ta tento účinek nemá). V navození klidu a ulehčení usínání by mohlo pomoci popíjení meduňkového čaje v kombinaci s klidnou atmosférou, bezpečím.
Pokud jde o to, kde hledat pomoc v Havlíčkově Brodě, pak bych vás odkázala na Psychiatrickou nemocnici, kontakty přikládám:
Psychiatrická nemocnice, Rozkošská 2322, 580 23 Havlíčkův Brod
prim. MUDr. Hana Houdková: 569 478 170.
Mail: hhoudkova@plhb.cz
Obracela bych se přímo na primářku Houdkovou s tím, že byste měl zájem o ambulantní docházení (z důvodů, které uvádíte v dotazu).
Držím palce, a doufám, že už je vám lépe.
Budu ráda, když dáte vědět, jestli jste se nakonec rozhodl zavolat paní primářce a jak se celá situace vyvíjí.
Ještě jednou přeji v novém roce jen to dobré.
S pozdravem,
Gabriela M.