mám šanci?
míša.s
dobry den menuju se m. š. jsem zavisla na pervitinu a maám holcicku 2mesice starou. MOMENTALNĚ SE LEČÍM TK KLADNO DUBÍ. Natalku mam umístenou v detckem centru Kladno Rozdelov dochazím zani každy den. mám zajem udelat si zakladní lečbu v tvaní 3 měsícu a pak nastoupit Do tk karlov matky z detma. aby natalka jela semnou musim proto neco udelat?? a este prosím o radu .Mam sestru nemame se radi a dneska 2.1.2015 mi prisel dopis že 28.1.mam soud ona mi chce natalku vzit do pestounské peče. mam o svojí ceru velky zajem mam nakou sanci že semi podarí jí vzít sebou do karlova posílala jsem tam i žadost ale odpoved mi boužel nepřišla. Děkuji š.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
je moc dobře, že jste se rozhodla léčit. Určitě máte šanci se z drog dostat a starat se dobře o svoji holčičku. Jako matka na to máte přednostní právo, je důležité, aby soud viděl, že se snažíte svou situaci řešit.
Nevím, kdy jste posílala žádost do TK Karlov, ale byly svátky, tak prosím buďte trpělivá. Pořadník matek s dětmi pro tuto komunitu dělá Denní stacionář SANANIM (http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-matek-s-detmi/prijem-klientek.html), tam je třeba se informovat o všem potřebném. Také by Vám mohli pomoci ohledně soudu, na koho se případně obrátit apod. Zavolejte tam hned v pondělí a zeptejte se na všechno, co potřebujete vědět, i na to, jak je to s Vaší žádostí.
Pokud byste potřebovala nějakou další pomoc od nás, dejte vědět.
Přeji hodně štěstí a sil, budete je potřebovat.