rakovina 2 !
dac
na zacatek noveho roku vam musim hrozne moc podekovat! radite tady smazkam a jejich maminkam co se o ne v jejich 30ti letech jeste staraji a na muj dotaz ohlednbe pomoci s rakovinou u moji babicky a nenapsali jste mi za mesic a pul ani carku! takze jste ohromna poradna teda! zdar

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás.
Váš dotaz jsem před několika dny odpověděla. Musela jsem tento dotaz z 9. 12. konzultovat se specialistou, který se na léčebné konopí přímo zaměřuje a který je poměrně vytížený a byl většinu předchozího měsíce v zahraničí, proto odpověď trvala delší dobu.
V rámci této poradny odpovídáme všechny dotazy, které dorazí. Některé jsou velmi specifické, jako je ten Váš, a vyžadují konzultaci se specialistou, a v tom případě nejsme schopni zaručit brzkou odpověď. Snažíme se odpovědět do několika dní, ale s ohledem na to, že lidé, kteří zde odpovídají, to dělají nad rámec svého běžného zaměstnání, obvykle v přímé práci s klienty, nejsme k dispozici non-stop.
Pokud se jedná o urgentní záležitost, je vždy lepší kontaktovat někoho z odborníků osobně, než se spoléhat na bezplatnou internetovou poradnu.
Předchozí odpověď najdete pod kódem 189685.