kokain a sex
mamka
Dobry den moc mě mrzi že jsem takto dopadla ale myslim že muj přitel šňupal kokain je po operaci nosni přepažky byl tam loni,ma změny nálad ,myslim že nyni aplikuje koks na penis před sexem se zavira v koupelně pravidelně sex je jiny jakoby něčim nabuzeny muže se jeho aplikovany koks přenest i na mne protože muj pocit touhy je delši než s jinym mužem trva dlouho den i dva je to jine několikrat se u mne po tom oběvila arytmie dosti silna je mu 50 mě 38 zname se 5 let mame dvě děti on ma dosti temnou minulost řika se o něm kde co i to že je stary feťak,nerada bych měla problemy a nebyla zchopna vychovat děti,,děkuji za radu michaela

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
pokud přítel aplikuje kokain před sexem na penis, pak to má účinek i na Vás. Sliznice v pochvě funguje jao vstupní brána drogy do těla, stejně jako např. při šňupání sliznice v nose. Příznaky, které pociťujete tomu odpovídají. V podstatě se tak nechtěně stáváte také uživatelkou kokainu. Určitě je to tedy situace, o které byste si měli promluvit a nějak ji řešit. Možná by bylo dobré přítele ujistit, že není nutné se dopovat, že spolu můžete mít sex i bez toho (pokud to tak tedy je). Nevím, zda sex je jedinou problematickou oblastí, kde Vám drogy zasahují do života, pokud by toho bylo víc, bylo by dobré probrat situaci osobně s nějakým odborníkem. Pokud byste nevěděla, kam se obrátit, napište nejbližší město, kontakt Vám ráda zašlu.