doba perniku v moci
pervityyna
Dobry den..chtela jsem se zeptat jsem po komunitni lecbe od perniku ale na silvestra jsem si dala ale nepichla sem si jenom snupla jinak jsem si pichala ale za 3 dny jdu na kontrolni testy nevite nekdo prosim co mam delat aby to ze me zmizelo?? Prosssiiiiiiiiim ja se ted snazim hodne pit potit se curat a tak proste se procistovat ale nevite o necem rychlejsim prosim??

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Doba detoxifikace nijak zvlášť urychlit nejde. V tomto případě platí jednoduché pravidlo, pokud chci mít testy v pořádku, nekonzumovat. Co se týče pervitinu, tak zde uvádím orientační údaje, jak dalece lze tuto látku detekovat z tělních tekutin:
detekce z moči =  3 - 21 dní (v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne)
detekce z krve  = 1 - 3 dny
detekce ze slin = jako u krve
Pokud máte za sebou komunitní léčbu, předpokládám, že jste i nadále v nějaké formě následné péče. Doporučuji o Vašem relapsu hovořit se svým terapeutem. Tím, že tento ,,úlet" zamlčíte, nic nevyřešíte. Pouze budete riskovat, že se to bude opakovat. Bylo by rozumné se z této situace poučit a vytěžit z toho pro sebe maximum v tom smyslu, že pro příště budete vědět jak podobným nástrahám předcházet, minimalizovat je, v nejlepším případě se jim zcela vyhnout.
Přeji dostatek odvahy, věřím, že to zvládnete! Pokud budete mít chuť, napište mi, jak to dopadlo.
Tak se držte!
S pozdravem MK