kokaine
irena
Dobry den, po čtyřech letech jsem se rozhodla skoncit s kokainem a je to 15dni od poslední davky a ted mam uz 5dni prujem a krece a co snim a vypiju hned ze me leti. Endiaron a dieta nepomaha a trpím nechutenstvím. Jen slabnu a boli me hlava asi z dehydratace. Prosím vas jak dlouho to bude trvat? Uz me to vadi, ale každopádně to vydrzim. Dik za odpoved. Doporucte mi co si mam na to vzit.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Ireno.
Především gratuluji k Vašemu rozhodnutí. Příznaky pro vysazení, které uvádíte, spíše odpovídají příznakům po vysazení látek opiátového typu. Neužívala jsme kokain v kombinaci s nějakou další látkou? Jak je vám teď, odeznělo to?
Zde v přiloženém odkaze informace o užívané látce: http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/kokain.html - doporučuji přečíst především poslední stať, s podnázvem Závislost. Pokud jste se již k dnešnímu dni zbavila nepříjemných somatických projevů, není zdaleka ,,vyhráno". Psychický návyk a chutě na další konzumace mohou být opravdu velmi intenzivní, je třeba být na to připravena. Doporučuji se obrátit na odbornou pomoc, alespoň v ambulantní formě.
Zatím se mějte hezky. Budu ráda, když dáte vědět, jak Vám je teď. Pokud byste měla zájem o nějaké kontakty, kam byste si případně mohla zajít, napište, jaká města by připadala v úvahu.
Přeji dostatek sil!
S pozdravem MK