pomoc-halucinace,pervitin
luciášrek
Dobrý den.
včera jsem užila šňupáním pervitin. První dvě hodiny jsem měla stav radosti, jenže potom? Začala jsem mít tlak do jedné nohy, skoro jsem jí necítila, ale přitom to bolelo. Bylo to jako když dlouho cvičíte v posilovně. Neřešila jsem to. Jenže pak ze mě začaly padat kapky potu a byla jsem horká. Změřila jsem se a měla jsem 34,8 říkala jsem si, že jsem si jen špatně dala teploměr, ale po druhé se naměřilo to samé a bylo mi na vývrat. Měla jsem silnou migrénu. Když jsem si to googlila všude se psalo o předávkování, ale to je podle mě kravina protože jsem měla jen jednu lajnu. Napila jsem se a pak už si nic nepamatuju. Usnula jsem. Ráno jsem vstala a měla jsem otřesnou chuť k jídlu. To co jsem snědla bych normálně snědla za max. 3 dny. Bolí mě i břicho. Odpoledne jsem usnula a měla jsem halucinace. Přišlo mi, že jsem v koupelně a mluvím s tátou. Probudila jsem se a vůbec jsem nechápala co dělám v postely a furt slyším nějaké hlasy. Nechci jít k žádnému doktorovi. Chci jen radu, proč se mi to děje a co stím. Moc děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Jedna ,,lajna" neznamená, že nemohlo jít o předávkování. Také nelze nikdy přesně předpokládat, co konkrétní drogy přesně obsahují (různé příměsi apod.). Dále nikdy nelze zaručit (a to po požití jakékoliv drogy, včetně THC), co jaká droga, kdy nastartuje. U disponovaných jedinců může i jednorázové užití jakékoliv drogy (i THC) vyvolat vážné psychické potíže. Takto na dálku to, ale lze velmi špatně objektivně posoudit.
Uvádíte, že nikam zajít nechce. Jak to s Vámi vypadá teď? Zlepšil se Váš stav?
Rozhodně doporučuji už nic dalšího nekonzumovat. Tento nepříjemný stav by se případnými dalšími konzumacemi (včetně THC a alkoholu), s největší pravděpodobností umocnil. Pokud by hlasy neodezněly, určitě se ozvěte.
Snažte se doplnit vitaminy a minerály, průběžně doplňovat tekutiny, vyváženě jíst.
Vzhledem ke skryté poznámce, bych doporučila podobné experimenty pro příště vypustit. Nejenom, že riskujete své zdraví, ale i možnost vzniku závislosti a s tím spojené další potíže (sociální propad, nedokončená studia, právní potíže apod., ostatně tak jako je to se všemi nelegálními drogami).
Zatím se mějte hezky, přeji ať je Vám brzy lépe a ozvěte se.
S pozdravem MK